من و مریم

بغض‌ خفه کننده

سه شنبه, ۲۶ تیر ۱۳۹۷، ۰۲:۳۶ ق.ظ

دیروز عصر یکم تو سر و‌ کله هم زده بودیم

شب هرچی میگفتم سرد جوابمو‌ میدادی

خیلی حالم بد بود

ولی قول داده بودم بهت که سیگار نکشم

دیشب با اون حال بدم نکشیدم و فکر میکردم شاخ قولو شکستم

اومدم پست گذاشتم و از خودم تعریف کردم که سیگار نکشیدم

ازت جایزه خواستم

وقتی دیدم داری زنگ‌ میزنی اصلاً نفهمیدم چجوری جواب‌ دادم.

امشب که دیگه لب مرگم. ولی من بهت قول دادم و دیگه نمیکشم.

میشه بازم بهم جایزه بدی مریم؟ :(

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۴/۲۶
جناب مهندس

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی