من و مریم

شرح مصیبت

سه شنبه, ۲۶ تیر ۱۳۹۷، ۰۲:۳۵ ق.ظ

هیچ راه ارتباطی ای به جز اینجا پیدا نکردم

این موج سینوسی فرکانسش خیلی زیاد شده

همه چیز خوب

همه چیز عالی

اما یهو، بووووم

باز میترکه

چرا واقعاً مریم؟ چرا؟!!!

اگه فکر میکنی حقم اینه باشه

اشکالی نداره

منم خدای خودمو دارم

ولی بخدا قسم که بی انصافیه

آخه چته تو لامصب؟؟؟؟

بخدا از دیروز همش استرس داشتم که نکنه باز خل بشه

دارم سکته میکنم

خدایا کاش سکته کنم

کاش تموم شه این کثافت

کاش تموم شه این بالا پایینای گه

گه تووش

گههههه تووووش

بخدا کمرم شکست

بخدا دیگه قد راست نمیکنم

دیگه بریدم

دیگه نمیخوام این زندگیو

دیگه خودمو نمیخوام

دیگه هیچی نمیخوام

چرا من نمیمیرم خدا؟

همین الانه الان

لطفا

لطفا

لطفا

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۴/۲۶
جناب مهندس

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی