من و مریم

گنگ

دوشنبه, ۲۵ تیر ۱۳۹۷، ۰۲:۳۴ ق.ظ

بعضی وقتا یه چیزایی هستن که رسیدن بهشون خیلی سخته

ولی اگه بهشون ایمان داشته باشی و واسشون تلاش کنی میشن مثل آب خوردن

سختی های راه واست خیلی راحت میشن

به نظر من ولی یه چیزا یا بهتره بگم کارایی هستن که شاید هم از مورد بالا راحت تر باشن ولی بیشتر عذابت میدن

دلیلشم اینه که موانع راهتو نمیشناسی

یعنی یه سری معما رو باید حل کنی تا به جواب برسی ولی نمیدونی اون‌ معما ها چی هستن

این جور وقتا آدم خیلی اذیت میشه

من که اینطوریم

***

حالا روی صحبتم با شماست قرص قمر جان

میگی یه سری مشکلات هست واسه وصال

ولی اصلاً نمیگی که اونا چی هستن

یه سری چیزا رو که من حل کردم و دارم حل میکنم

یه سری چیزا رو هم که خودت رد کردی

با این وضعیت به آدم حق میدی که هر چیزی به ذهنش رسید رو بزازه توی گزینه ها

من بدترین موارد رو هم بهشون فکر کردم

حتی چیزایی که به ذهن جن هم نمیرسه

واسه همشون راه حل هست

هر مشکلی قابل حلِ، فقط باید از راه درست سراقش رفت

الا یه چیز

فقط یه موردِ که من نتونستم با خودم حلش کنم

که البته مطمئنم که اصلاً بحث این چیزا نیست

پس یکم فکر کن که اگه این چیزی که تو اسمشو میزاری مشکل رو اگه با هم حلش کنیم و دیگه هیچ مانعی واسه وصال نباشه زندگیمون چقدر شیرین میشه و بالاخره تموم میشه این فراق لعنتی

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۴/۲۵
جناب مهندس

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی