من و مریم

اتاق فرار

سه شنبه, ۱۲ دی ۱۳۹۶، ۱۰:۰۷ ب.ظ

سلام

امشب رفتیم بیرون

با علیرضا و سیمین و ساسان

رفتیم از این بازی هایی که میری توی یه اتاق بعد باید کلی معما حل کنی و یه جورایی کاراگاه بازی در بیاری و راه خروج رو پیدا کنی

خیلی متفاوت بود و البته جالب

بازم میرم

البته از اونجایی که من خیلی باهوشم یعنی ما خیلی باهوش بودیم توی نیم ساعت همه معما هارو حل کردیم (زمانش یک ساعت بود)

کلی هم عکس کاراگاه طوری گرفتیم

بعدشم واسه شام رفتیم فود کورت پل طبیعت و بالاخره من کته کباب رو تجربه کردم

الانم اومدم خونه و دارم می نویسم

شب بخیر

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۰/۱۲
جناب مهندس

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی