من و مریم

4 سال گذشت...

پنجشنبه, ۱۹ بهمن ۱۳۹۶، ۰۱:۵۸ ق.ظ

امروز 19 بهمن بود. مناسبت امروز توی تقویم روز نیروی هوایی بود.

البته تقویم بقیه. واسه من امروز روز دگرگونی و پر کشیدن دل و عاشق شدنم بود.

4 سال پیش توی چنین روزی یعنی 19 بهمن 92 ساعت همین حدودا بود که از عشقم پرده برداشتم و حسمو بهش گفتم.

توی این 4 سال خیلی اتفاقا افتاد. خیلی فراز داشتیم و البته بیشتر از اون نشیب.

خیلی حرفا زده شد، خیلی قولا داده شد، خیلی...

شاید نخونه این حرفام رو اصلاً، ولی من مینویسم.

مینویسم که از قلبم نمیری بیرون. مینویسم که اصلاً نمیتونم به کسی دیگه جای تو فکر کنم. مینویسم که پای همه ی قولام وایسادم.


من عاشقش بود، اونم عاشقم بود.

من عاشقش موندم، ولی

اون جا زد... .

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۱/۱۹
جناب مهندس

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی